De verzonken jongen 9789046704974€ 15,90
Klacht En Geschenk Uit De Hemel 9789025405403
€ 9,80
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 8 mars. '24, 06:20
Caractéristiques
AuteurJanelle Barlow
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789025405403
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Klacht En Geschenk Uit De Hemel
Auteur: Janelle Barlow
ISBN: 9789025405403
Conditie: Goed
Hoe vat u een klacht op? Als een ergernis? Als iets wat je moet zien te vermijden? Janelle Barlow en Claus Moller stellen dat een klacht een teken is dat uw bedrijf niet aan de wensen van de klant tegemoet komt. Het is een signaal dat geen enkel bedrijf mag negeren. Tegelijkertijd is een klacht hèt middel om erachter te komen hoe u uw produkten, uw diensten en marketing beter kunt afstemmen op de klant. Een klacht is geen irritant verschijnsel, het is een geschenk uit de hemel. Door klachten als een effectief strategisch middel te zien kunt u uw omzet verhogen en de band met uw klant versterken.
In Een klacht... een geschenk uit de hemel presenteren de auteurs een helder en praktisch achtstappenplan waarmee elke onderneming 'klachtvriendelijk' kan worden. Het boek zit vol voorbeelden uit de praktijk die op een inspirerende manier laten zien hoe u voordeel kunt halen uit klachten.
Titel: Klacht En Geschenk Uit De Hemel
Auteur: Janelle Barlow
ISBN: 9789025405403
Conditie: Goed
Hoe vat u een klacht op? Als een ergernis? Als iets wat je moet zien te vermijden? Janelle Barlow en Claus Moller stellen dat een klacht een teken is dat uw bedrijf niet aan de wensen van de klant tegemoet komt. Het is een signaal dat geen enkel bedrijf mag negeren. Tegelijkertijd is een klacht hèt middel om erachter te komen hoe u uw produkten, uw diensten en marketing beter kunt afstemmen op de klant. Een klacht is geen irritant verschijnsel, het is een geschenk uit de hemel. Door klachten als een effectief strategisch middel te zien kunt u uw omzet verhogen en de band met uw klant versterken.
In Een klacht... een geschenk uit de hemel presenteren de auteurs een helder en praktisch achtstappenplan waarmee elke onderneming 'klachtvriendelijk' kan worden. Het boek zit vol voorbeelden uit de praktijk die op een inspirerende manier laten zien hoe u voordeel kunt halen uit klachten.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a137510830
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livresmarketing management kotler2ememaineconomie in Services & Professionnelsmon 2émemainMarketing de réseau dans Offres d'emploichateau belgique dans Livrespliable dans Vélos & Vélomoteurskart benzineaudio headphonestracteur tondeuse hydro