VBTL 6 VVKSO Leerboek statistiek beknopt 9789048620036€ 33,00
New Marketing 1Dr 9789026725074
€ 7,00
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 7 févr.. '24, 06:20
Caractéristiques
AuteurCor Molenaar
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789026725074
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: New Marketing 1Dr
Auteur: Cor Molenaar
ISBN: 9789026725074
Conditie: Goed
We staan aan de vooravond van grote omwentelingen. De toepassing van informatietechnologie verandert ons leven drastisch: thuis, op het werk, in de maatschappij. Telewerken, telewinkelen, spaarkaarten, nieuwe media, Internet en betaaltelevisie zijn maar enkele voorbeelden hiervan. Maar er circuleren ook veel 'hypes' en wilde verhalen. Wat gaat er nu echt gebeuren en hoe hangen de trends samen? Deze vraag was uitgangspunt voor een onderzoek onder marketingmanagers in Nederland en basis voor intensieve studie. In 'New Marketing. Toepassingen van informatietechnologie in marketing' worden op overzichtelijke en diepgaande wijze genoemde ontwikkelingen gerubriceerd, getoetst en geëvalueerd. Cor Molenaar gaat uitvoerig in op de ontwikkelingen van informatietechnologie en geeft zijn visie op de marketing in de organisatie van de toekomst. Met behulp van onderzoekgegevens onderbouwt hij de verwachtingen voor de komende jaren. Ook wordt en passant de marketingtheorie aangescherpt.
Titel: New Marketing 1Dr
Auteur: Cor Molenaar
ISBN: 9789026725074
Conditie: Goed
We staan aan de vooravond van grote omwentelingen. De toepassing van informatietechnologie verandert ons leven drastisch: thuis, op het werk, in de maatschappij. Telewerken, telewinkelen, spaarkaarten, nieuwe media, Internet en betaaltelevisie zijn maar enkele voorbeelden hiervan. Maar er circuleren ook veel 'hypes' en wilde verhalen. Wat gaat er nu echt gebeuren en hoe hangen de trends samen? Deze vraag was uitgangspunt voor een onderzoek onder marketingmanagers in Nederland en basis voor intensieve studie. In 'New Marketing. Toepassingen van informatietechnologie in marketing' worden op overzichtelijke en diepgaande wijze genoemde ontwikkelingen gerubriceerd, getoetst en geëvalueerd. Cor Molenaar gaat uitvoerig in op de ontwikkelingen van informatietechnologie en geeft zijn visie op de marketing in de organisatie van de toekomst. Met behulp van onderzoekgegevens onderbouwt hij de verwachtingen voor de komende jaren. Ook wordt en passant de marketingtheorie aangescherpt.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a136920827
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livresnew headwaynew inside outetudes marketing dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livresnew headway intermediate dans Livresnew headway elementary dans Livreseconomie politique dans Livresnew romance dans Livresmanagement in Livresnew headway in Livresbouilloire dans Maison & Meublessalon petit prix dans Maison & Meublesjante camionnette dans Autos : Pièces & Accessoiresdecoratie riverdalerugsproeier met motor