94 nederl. Snoecks 9789053490907€ 7,00
Ondernemerschap in hoofdlijnen 9789001885724
€ 15,15
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 27 janv.. '24, 06:23
Caractéristiques
AuteurPeter van der Meer, Onbekend
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789001885724
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Ondernemerschap in hoofdlijnen
Auteur: Peter van der Meer, Onbekend
ISBN: 9789001885724
Conditie: Nieuw
- Unieke multidisciplinaire benadering;
- behandelt de theorie achter de gangbare canvassen en modellen;
- ook geschikt voor niet-economische opleidingen.
Ondernemerschap in hoofdlijnen van Peter van der Meer biedt een overzicht van de benodigde (bedrijfs)economische kennis en vaardigheden voor het schrijven van een ondernemingsplan, vanuit een unieke multidisciplinaire benadering. Gedurende het opzetten en laten (door)groeien van een bedrijf kunnen inzichten veranderen en verandert het plan mee. Om studenten dat inzicht te geven in de markt en in de middelen die nodig en beschikbaar zijn behandelt deze editie daarom ook de theorie achter de canvassen, de tabellen en de modellen. Daarbij komen verschillende disciplines aan bod, waaronder bedrijfseconomie, marketing, strategisch management en bedrijfsadministratie.
Titel: Ondernemerschap in hoofdlijnen
Auteur: Peter van der Meer, Onbekend
ISBN: 9789001885724
Conditie: Nieuw
- Unieke multidisciplinaire benadering;
- behandelt de theorie achter de gangbare canvassen en modellen;
- ook geschikt voor niet-economische opleidingen.
Ondernemerschap in hoofdlijnen van Peter van der Meer biedt een overzicht van de benodigde (bedrijfs)economische kennis en vaardigheden voor het schrijven van een ondernemingsplan, vanuit een unieke multidisciplinaire benadering. Gedurende het opzetten en laten (door)groeien van een bedrijf kunnen inzichten veranderen en verandert het plan mee. Om studenten dat inzicht te geven in de markt en in de middelen die nodig en beschikbaar zijn behandelt deze editie daarom ook de theorie achter de canvassen, de tabellen en de modellen. Daarbij komen verschillende disciplines aan bod, waaronder bedrijfseconomie, marketing, strategisch management en bedrijfsadministratie.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a136735337
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livresmanagement in Livreseconomie politique dans Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livresvan in in Livreslivre en neerlandais in Livresmanga in Livresdedicace in Livrestoto in Livresford galaxy dans Autosmilos trusshonda crf 50 in Motospista!pokora