Assimil taalpocket Spaans 3135410008036€ 18,40
Sales Balanced Scorecard 9789026730467
€ 12,50
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 15 déc.. '23, 06:17
Caractéristiques
AuteurOnbekend, P.D.R. den Dunnen
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789026730467
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Sales Balanced Scorecard
Auteur: Onbekend, P.D.R. den Dunnen
ISBN: 9789026730467
Conditie: Als nieuw
Een beter verkoopresultaat met de sales - balanced scorecard
Meteen is weten, meten is zweten of gissen is missen. Bekende uitspraken voor het meten van verkoopperformance. Vaak wordt echter veel te veel nadruk gelegd op het meten zelf en wordt het doel - komen tot resultaat verbetering - vergeten. Daarom leidt het meten van de verkoopperformance niet altijd tot hogere resultaten.
Visie over wat en hoe meten is essentieel om de verkoopperformance structureel te kunnen verbeteren. Meten op alleen omzet is bijvoorbeeld niet voldoende. Omzet is immers de uitkomst (output) van een aantal activiteiten(input). Managers willen juist ook die andere activiteiten kunnen(bij)sturen om het gewenste eindresultaat te bereiken, zoals het aantal nieuwe klanten, de klantentevredenheid etcetera.
De sales balanced score card helpt managers van verkooporganisaties vanuit een integrale benadering bij het effectief meten van de verkoopprestaties en geeft een duidelijk inzicht zowel de output als de input.
Titel: Sales Balanced Scorecard
Auteur: Onbekend, P.D.R. den Dunnen
ISBN: 9789026730467
Conditie: Als nieuw
Een beter verkoopresultaat met de sales - balanced scorecard
Meteen is weten, meten is zweten of gissen is missen. Bekende uitspraken voor het meten van verkoopperformance. Vaak wordt echter veel te veel nadruk gelegd op het meten zelf en wordt het doel - komen tot resultaat verbetering - vergeten. Daarom leidt het meten van de verkoopperformance niet altijd tot hogere resultaten.
Visie over wat en hoe meten is essentieel om de verkoopperformance structureel te kunnen verbeteren. Meten op alleen omzet is bijvoorbeeld niet voldoende. Omzet is immers de uitkomst (output) van een aantal activiteiten(input). Managers willen juist ook die andere activiteiten kunnen(bij)sturen om het gewenste eindresultaat te bereiken, zoals het aantal nieuwe klanten, de klantentevredenheid etcetera.
De sales balanced score card helpt managers van verkooporganisaties vanuit een integrale benadering bij het effectief meten van de verkoopprestaties en geeft een duidelijk inzicht zowel de output als de input.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a135970158
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livresmarketing management kotler2ememaineconomie in Services & Professionnelsmon 2émemainMarketing de réseau dans Offres d'emploiath dans Jardin & Terrassesuspension ancienne in Maison & Meublesbp dans Antiquités & Artstrasse dans Animaux & Accessoiresvloerlamp landelijk