Het Definitieve Marketingplan 9789014068220

€ 13,35
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 15 nov.. '23, 17:17
Partager via
ou

Caractéristiques

AuteurSicco C. Santema, J. van de Rijt
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789014068220

Description

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Het Definitieve Marketingplan
Auteur: Sicco C. Santema, J. van de Rijt
ISBN: 9789014068220
Conditie: Als nieuw

Dit praktische boekje gaat over het maken van een uitvoerbaar marketingplan. Het bevat niet alleen hulpmiddelen voor het schrijven van een plan, maar ook voor het naderhand implementeren en monitoren ervan.

De auteurs hebben een uiterst praktisch boek geschreven over hoe een abstract doel met behulp van een plan van aanpak vertaald kan worden naar gerichte activiteiten. En, Succes verzekerd!

Inhoud :
1. Theorie achter de methodiek
2. Voorbeeld marketingplan installfix
3. Werkbladen

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie


Numéro de l'annonce: a135011627