Kleine winkler prins atlas in kleur 9789010026965€ 4,65
De waardebepaling van kennis in ondernemingen 9789067899925
€ 12,55
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 29 sept.. '23, 03:17
Caractéristiques
AuteurGoldman Stephen, Hoogenboom Dimitri
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789067899925
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: De waardebepaling van kennis in ondernemingen
Auteur: Goldman Stephen, Hoogenboom Dimitri
ISBN: 9789067899925
Conditie: Als nieuw
De waardebepaling van kennis in ondernemingen
Omdat bedrijven geheel veranderen onder invloed van de toepassing van kennis, wordt kennis tegenwoordig wel de vierde productiefactor genoemd. Kennis laat zich echter veel moeilijker meten dan arbeid, grondstoffen en kapitaal. Dit boek gaat over de waardebepaling van kennis in ondernemingen. Het motto is: 'No Brains, No Value' en de volgende vragen worden centraal gesteld:
Hoe breng ik de kennis, die mijn organisatie bezit, zo goed mogelijk in kaart?
Wat is de waarde van onze kennis?
Wat is het rendement van kennis?
Hoe kan zo effectief mogelijk over kennis worden gerapporteerd aan mijn aandeelhouders?
Deze vragen worden beantwoord met behulp van een analyse van verschillende experimentele methoden en modellen. Naast deze waardebepaling van kennis in theorie en praktijk, maken de auteurs gebruik van interviews met andere deskundigen op het gebied van intellectual capital en kennismanagement.
Titel: De waardebepaling van kennis in ondernemingen
Auteur: Goldman Stephen, Hoogenboom Dimitri
ISBN: 9789067899925
Conditie: Als nieuw
De waardebepaling van kennis in ondernemingen
Omdat bedrijven geheel veranderen onder invloed van de toepassing van kennis, wordt kennis tegenwoordig wel de vierde productiefactor genoemd. Kennis laat zich echter veel moeilijker meten dan arbeid, grondstoffen en kapitaal. Dit boek gaat over de waardebepaling van kennis in ondernemingen. Het motto is: 'No Brains, No Value' en de volgende vragen worden centraal gesteld:
Hoe breng ik de kennis, die mijn organisatie bezit, zo goed mogelijk in kaart?
Wat is de waarde van onze kennis?
Wat is het rendement van kennis?
Hoe kan zo effectief mogelijk over kennis worden gerapporteerd aan mijn aandeelhouders?
Deze vragen worden beantwoord met behulp van een analyse van verschillende experimentele methoden en modellen. Naast deze waardebepaling van kennis in theorie en praktijk, maken de auteurs gebruik van interviews met andere deskundigen op het gebied van intellectual capital en kennismanagement.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a133669405
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livresvan in in Livreslivre economie dans Livresbio 4 van in dans Livresvan in dans Livresle robert van dale dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livresmanagement in Livresvan dale dans Livreseconomie politique dans Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livrespare choc bmw e90playmobil elfen in Enfants & Bébésmultivan dans Autos : Pièces & Accessoirespieces 2 cv citroen dans Autos : Pièces & Accessoiresrubberboot motor