Gesloten wegens klantgerichtheidstraining 9789075432527

€ 5,00
Envoi
Envoi pour € 2,95
120depuis 4 avr.. '23, 12:08
Partager via
ou

Caractéristiques

AuteurG. Thys, G. Thys
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789075432527

Description

BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.

Titel: Gesloten wegens klantgerichtheidstraining
Auteur: G. Thys, G. Thys
ISBN: 9789075432527
Conditie: Goed

Dit boek levert een organisatieblauwdruk aan, van het precies formuleren van het doel van de onderneming tot het stroomlijnen van het gedrag van alle medewerkers. Het is een onderbouwde bevestiging van en oude wijsheid die door de hedendaagse drukdoenerij aan het oog is onttokken: echte klantgerichtheid zit diep in de organisatie en is in elke individuele medewerker verankerd. En als dat niet het geval is, dan kunnen allerhande lapmiddeltjes, zoals software, projection, trainingen of werkoverleg, daar niets aan verhelpen.

Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:

  • Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
  • Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
  • We checken alle boeken eigenhandig
  • Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
  • 30 dagen retourgarantie


Numéro de l'annonce: a122024826