Blauwwit gestreepte kamerjas Eskimo m 12j€ 10,00
Marc Andrews - Seks, humor en het Beloofde Land
€ 8,00
Enlèvement ou Envoi
290depuis 14 avr.. '24, 10:09
Caractéristiques
ÉtatComme neuf
Description
Ondertitel: de 33 beste beïnvloedingstechnieken uit de reclame
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 208
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden.In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed...
Taal: Nederlands; Vlaams
Aantal pagina's: 208
We zouden je ervan kunnen proberen te overtuigen om dit boek te kopen door aan te geven dat de voorraad bijna op is (schaarste), door je te vertellen hoeveel andere mensen het al hebben gekocht (sociale bewijskracht), door er quotes op te zetten van belangrijke wetenschappers (autoriteit), door een erotische afbeelding op het omslag te zetten (seks), door te zeggen dat het heel zielig voor het boek zou zijn als je het niet zou kopen (antropomorfisme), door humor te gebruiken of door te zeggen dat het helemaal geen boek is (disruptie). En dan hebben we nog maar 7 van de 33 technieken genoemd die in dit boek beschreven worden en waarmee je gedrag en gedachten kunt beïnvloeden.In dit boek worden de 33 krachtigste psychologische beïnvloedingstechnieken uitgelegd aan de hand van succesvolle reclamecampagnes. De auteurs, drie wetenschappers met ervaring in de reclamewereld, laten precies zien hoe gedrag op bewust en onbewust niveau wordt beïnvloed...
Numéro de l'annonce: m2103956422
Mots-clés populaires
marc dacier bdmarc lebut dans Livresmarc levy dans Livreslivre marc levy dans Livresmarc de bel dans Livresmarc sleen dans Livresmarc in Livresmarc dacier in Livreshet laatste nieuws dans Livresmarc levy in Livresmarc renier in Livreslivres levy marc dans Livresrecherche aide ménagèreformation onglesformation cilscox a vendrebmw x1 e84 dans Autos : Pièces & Accessoiresecran 17 pouces in Informatique & Logicielsbillet dans Tickets & Billetsguitare electrique 7 cordes