Assimil taalpocket Spaans 3135410008036€ 18,40
Copy & Concept 9789063692544
€ 8,50
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 30 juill.. '23, 03:44
Caractéristiques
AuteurBert Thobokolt, Barry de Waal
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789063692544
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Copy & Concept
Auteur: Bert Thobokolt, Barry de Waal
ISBN: 9789063692544
Conditie: Goed
Deze derde en geheel vernieuwde editie bevat vele nieuwe cases, verbeteringen en aanvullingen. Copy & Concept werd al als een must have door de reclame vakpers aangeprezen. Deze nieuwe editie maakt dit Nederlandse handboek voor conceptontwikkeling en copywriting totaal onontkoombaar voor iedereen die werkt in reclame en communicatie. Probeer het maar eens. Een campagne maken die doelgroepgericht is, onderscheidend, zo simpel dat iedereen achteraf zegt dat hij het ook had kunnen verzinnen (maar dat is niet gebeurd).
Dit handboek helpt de lezer en inspireert hem om zulke campagnes te maken. Tegelijkertijd is het een studieboek, waarin studenten en junioren stap voor stap ervaren hoe creatieve en effectieve companyconcepten ontwikkeld worden, en hoe die concepten worden door vertaald in messcherpe copy. Het boek volgt het creatieve proces zoals dat in de beroepspraktijk verloopt: van conceptontwikkeling tot copywriting. Dankzij de actuele cases (ter beschikking gesteld door de meest vooraanstaande reclame- en communicatiebureaus van Nederland) vullen theorie en praktijk elkaar uitstekend aan. ''Wie het na het lezen van dit boek niet snapt, kan beter een ander vak kiezen'' -
Titel: Copy & Concept
Auteur: Bert Thobokolt, Barry de Waal
ISBN: 9789063692544
Conditie: Goed
Deze derde en geheel vernieuwde editie bevat vele nieuwe cases, verbeteringen en aanvullingen. Copy & Concept werd al als een must have door de reclame vakpers aangeprezen. Deze nieuwe editie maakt dit Nederlandse handboek voor conceptontwikkeling en copywriting totaal onontkoombaar voor iedereen die werkt in reclame en communicatie. Probeer het maar eens. Een campagne maken die doelgroepgericht is, onderscheidend, zo simpel dat iedereen achteraf zegt dat hij het ook had kunnen verzinnen (maar dat is niet gebeurd).
Dit handboek helpt de lezer en inspireert hem om zulke campagnes te maken. Tegelijkertijd is het een studieboek, waarin studenten en junioren stap voor stap ervaren hoe creatieve en effectieve companyconcepten ontwikkeld worden, en hoe die concepten worden door vertaald in messcherpe copy. Het boek volgt het creatieve proces zoals dat in de beroepspraktijk verloopt: van conceptontwikkeling tot copywriting. Dankzij de actuele cases (ter beschikking gesteld door de meest vooraanstaande reclame- en communicatiebureaus van Nederland) vullen theorie en praktijk elkaar uitstekend aan. ''Wie het na het lezen van dit boek niet snapt, kan beter een ander vak kiezen'' -
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a128188077
Mots-clés populaires
Arts plastiques dans Livresconnaissance des arts dans Livrespalais des beaux arts dans Livrestintin art dans Livresart ceramique dans Livresart antique dans Livreslivre art dans Livresart afrique noire dans Livresart nouveau dans Livreslot art in Livresrameur concept 2rameur concept 2 occasionchambre de culture occasionlampe de culturebikeerg concept 2 occasionfuret a vendrecric de hydrauliqueThérapeutes dans Services & Professionnelszinn smartcaptain tractor