Het verhaal van Mademoiselle Oiseau 9789000356423€ 5,00
Retaildenkers 1 - Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs
€ 53,70
Envoi
00depuis 17 avr.. '24, 06:21
Caractéristiques
AuteurRupert Parker Brady, Maarten Beernink
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789490085124
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Retaildenkers 1 - Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wel kan
Auteur: Rupert Parker Brady, Maarten Beernink
ISBN: 9789490085124
Conditie: Als nieuw
MIJN NAAM IS KAREL VAN EERD EN IK BEWIJS DAT HET WÉL KAN
#klantgerichtondernemen
1. De visie van de oprichter van Jumbo Supermarkten
DE 7 GOUDEN REGELS VAN KAREL VAN EERD staan centraal in dit eerste deel van de boekenreeks Retaildenkers. Karel van Eerd senior is als presidentcommissaris van Jumbo Supermarkten de geestelijk vader van deze succesformule. Hij stond vijftien jaar geleden als algemeen directeur aan de basis van het retailformat, dat bekend staat als het snelst groeiende supermarktconcern van Europa, in termen van omzet en marktaandeel. De kern van zijn onder nemerschap sinds 1956: de klant staat altijd centraal. Het summum van zijn visie is Jumbo met de dagelijkse Zeven Zekerheden. Karel van Eerd is Retaildenker sinds 1938.
RETAILDENKERS, HET MEDIAFONDS VOOR KLANTGERICHT ONDERNEMEN is een initiatief van Maarten Beernink en Rupert Parker Brady, ondernemers in media. Maarten is oud-hoofdredacteur van Elsevier Retail en Retaildenker sinds 1975. Hij is directeur-eigenaar van uitgeverij Het Boekenschap. Rupert is oud-hoofd redacteur van MarketingTribune en Retaildenker sinds 1967. Hij ontwikkelt mediaconcepten en is actief als dagvoorzitter en moderator.
Retaildenkers.nl
Titel: Retaildenkers 1 - Mijn naam is Karel van Eerd en ik bewijs dat het wel kan
Auteur: Rupert Parker Brady, Maarten Beernink
ISBN: 9789490085124
Conditie: Als nieuw
MIJN NAAM IS KAREL VAN EERD EN IK BEWIJS DAT HET WÉL KAN
#klantgerichtondernemen
1. De visie van de oprichter van Jumbo Supermarkten
DE 7 GOUDEN REGELS VAN KAREL VAN EERD staan centraal in dit eerste deel van de boekenreeks Retaildenkers. Karel van Eerd senior is als presidentcommissaris van Jumbo Supermarkten de geestelijk vader van deze succesformule. Hij stond vijftien jaar geleden als algemeen directeur aan de basis van het retailformat, dat bekend staat als het snelst groeiende supermarktconcern van Europa, in termen van omzet en marktaandeel. De kern van zijn onder nemerschap sinds 1956: de klant staat altijd centraal. Het summum van zijn visie is Jumbo met de dagelijkse Zeven Zekerheden. Karel van Eerd is Retaildenker sinds 1938.
RETAILDENKERS, HET MEDIAFONDS VOOR KLANTGERICHT ONDERNEMEN is een initiatief van Maarten Beernink en Rupert Parker Brady, ondernemers in media. Maarten is oud-hoofdredacteur van Elsevier Retail en Retaildenker sinds 1975. Hij is directeur-eigenaar van uitgeverij Het Boekenschap. Rupert is oud-hoofd redacteur van MarketingTribune en Retaildenker sinds 1967. Hij ontwikkelt mediaconcepten en is actief als dagvoorzitter en moderator.
Retaildenkers.nl
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a138305976
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresactimath à l'infini 1van in in Livresvoie active 1 dans Livrespoint virgule 1 dans Livresjelly 1 all in onele robert van dale dans Livres1 dans Bricolage & Constructionbio 4 van in dans Livreskompas 1 dans Livresstep up 1 livre anglaisvan dale dans Livresvan in dans Livrespoint virgule 1 referentiel dans Livresdent de requin à vendreporte bagages fiat ducatochauffeur ce dans Services & Professionnelsdressoir en teck dans Maison & Meublesquinny moodd