VBTL 5 - VVKSO - LW 4 - Leerboek analyse 2€ 32,40
Media onder de loep 9789462927452
€ 26,65
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 9 avr.. '24, 06:26
Caractéristiques
AuteurIna Cool, Katheline De Lembre
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789462927452
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Media onder de loep
Auteur: Ina Cool, Katheline De Lembre
ISBN: 9789462927452
Conditie: Redelijk
Media, raak er tegenwoordig maar wijs uit.
Het Belgische medialandschap is steeds in beweging. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Trends zoals crossmedialiteit en convergentie zorgen ervoor dat de traditionele media opgaan in een ruimer, vaak complex landschap. Voor de communicatie-, reclame- en journalistieke sector is het uitermate belangrijk om bij te blijven. Het handboek Media onder de loep, analyse van de Belgische massamedia probeert orde te scheppen in deze chaotische mediawereld en biedt een degelijk en actueel overzicht van de Belgische mediasector.
Naast overzichtelijke informatie in het handboek zelf, focust de digitale leeromgeving op actuele aanvullingen, recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen met voorbeeldantwoorden en kritische doordenkers.
Media onder de loep, analyse van de Belgische massamedia is dus een basis handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor docenten en studenten journalistiek, communicatiemanagement en bedrijfsmanagement. Daarnaast is het boeiend leesmateriaal voor al wie geïnteresseerd is in media, maar niet zo vertrouwd is met het mediajargon. Kortom, onontbeerlijk en toegankelijk materiaal voor elke (toekomstige) communicatie- en mediaprofessional!
Titel: Media onder de loep
Auteur: Ina Cool, Katheline De Lembre
ISBN: 9789462927452
Conditie: Redelijk
Media, raak er tegenwoordig maar wijs uit.
Het Belgische medialandschap is steeds in beweging. Spelers komen en gaan, veranderen van naam of eigenaar. Trends zoals crossmedialiteit en convergentie zorgen ervoor dat de traditionele media opgaan in een ruimer, vaak complex landschap. Voor de communicatie-, reclame- en journalistieke sector is het uitermate belangrijk om bij te blijven. Het handboek Media onder de loep, analyse van de Belgische massamedia probeert orde te scheppen in deze chaotische mediawereld en biedt een degelijk en actueel overzicht van de Belgische mediasector.
Naast overzichtelijke informatie in het handboek zelf, focust de digitale leeromgeving op actuele aanvullingen, recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen met voorbeeldantwoorden en kritische doordenkers.
Media onder de loep, analyse van de Belgische massamedia is dus een basis handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor docenten en studenten journalistiek, communicatiemanagement en bedrijfsmanagement. Daarnaast is het boeiend leesmateriaal voor al wie geïnteresseerd is in media, maar niet zo vertrouwd is met het mediajargon. Kortom, onontbeerlijk en toegankelijk materiaal voor elke (toekomstige) communicatie- en mediaprofessional!
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a138155502
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresonder de knie 5 dans Livresonder de knie 6 dans Livresscience fiction dans Livresonder de knie dans Livresonder de knie in Livresdiscover media pqtv q mediamedia markt2ememainsamsung s21 ultra media marktmon 2émemainvw discover medialieve vrouw onder stolpmercator in Timbres & Monnaiescuisine ikea arlon dans Maison & Meublesdubbele kooimy little pony twilight in Enfants & Bébésporcelaine meissen