Trial, off the road 9789022613085€ 19,80
No rules rules 9789000365685
€ 10,25
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 27 mars. '24, 06:23
Caractéristiques
AuteurErin Meyer, Reed Hastings
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789000365685
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: No rules rules
Auteur: Erin Meyer, Reed Hastings
ISBN: 9789000365685
Conditie: Goed
Netflix-CEO Reed Hastings over de Netflixcultuur en zijn sleutel tot succes
'Hastings en Meyer loodsen je langs een stappenplan om je bedrijf net zo innovatief te maken als de wereldwijde streamingdienst met 182 miljoen betalende abonnees.' •••• NRC
Er is nooit eerder een bedrijf geweest als Netflix. Het zette de entertainmentindustrie radicaal op zijn kop, met jaarlijkse inkomsten van miljarden dollars en honderden miljoenen abonnees in meer dan 190 landen. Maar om zulke hoogtes te bereiken moest Netflix zichzelf constant opnieuw uitvinden. Dit lukte dankzij de baanbrekende bedrijfscultuur van CEO Reed Hastings.
Netflix creëerde nieuwe bedrijfswaarden, waarbij de mensen centraal kwamen te staan en innovatie belangrijker was dan efficiëntie. Bij Netflix hanteren ze geen vakantiedagen of onkostenbeleid. Ze kijken niet naar hoe hard je werkt, maar naar wat je oplevert. En bij Netflix probeer je niet je baas te pleasen maar geef je ook je leidinggevenden de feedback die nodig is om het bedrijf vooruit te helpen.
Voor de allereerste keer doet Reed Hastings nu een boekje open. Samen met professor aan INSEAD Business School Erin Meyer, duikt hij dieper in de spraakmakende bedrijfscultuur die medeverantwoordelijk is voor het succes. Op basis van honderden interviews met (oud-)Netflix-medewerkers en nooit eerder vertelde verhalen over Hastings’ eigen successen én fouten, onthult No rules rules de fascinerende filosofie achter de unieke Netflix-cultuur.
'De inzichten in dit boek zijn van onschatbare waarde voor iedereen die probeert een organisatiecultuur te creëren.' – Satya Nadella, CEO Microsoft
'De belangrijkste bedrijfsvraag van onze tijd is 'hoe blijf je innoveren?' In dit baanbrekende boek geven Reed Hastings en Erin Meyer daarop een antwoord. Ze beschrijven een bewezen, systematische methode voor het bouwen, onderhouden en versterken van een zeer innovatieve internationale cultuur.' – Ben Horowitz, Amerikaans zakenman en investeerder
Titel: No rules rules
Auteur: Erin Meyer, Reed Hastings
ISBN: 9789000365685
Conditie: Goed
Netflix-CEO Reed Hastings over de Netflixcultuur en zijn sleutel tot succes
'Hastings en Meyer loodsen je langs een stappenplan om je bedrijf net zo innovatief te maken als de wereldwijde streamingdienst met 182 miljoen betalende abonnees.' •••• NRC
Er is nooit eerder een bedrijf geweest als Netflix. Het zette de entertainmentindustrie radicaal op zijn kop, met jaarlijkse inkomsten van miljarden dollars en honderden miljoenen abonnees in meer dan 190 landen. Maar om zulke hoogtes te bereiken moest Netflix zichzelf constant opnieuw uitvinden. Dit lukte dankzij de baanbrekende bedrijfscultuur van CEO Reed Hastings.
Netflix creëerde nieuwe bedrijfswaarden, waarbij de mensen centraal kwamen te staan en innovatie belangrijker was dan efficiëntie. Bij Netflix hanteren ze geen vakantiedagen of onkostenbeleid. Ze kijken niet naar hoe hard je werkt, maar naar wat je oplevert. En bij Netflix probeer je niet je baas te pleasen maar geef je ook je leidinggevenden de feedback die nodig is om het bedrijf vooruit te helpen.
Voor de allereerste keer doet Reed Hastings nu een boekje open. Samen met professor aan INSEAD Business School Erin Meyer, duikt hij dieper in de spraakmakende bedrijfscultuur die medeverantwoordelijk is voor het succes. Op basis van honderden interviews met (oud-)Netflix-medewerkers en nooit eerder vertelde verhalen over Hastings’ eigen successen én fouten, onthult No rules rules de fascinerende filosofie achter de unieke Netflix-cultuur.
'De inzichten in dit boek zijn van onschatbare waarde voor iedereen die probeert een organisatiecultuur te creëren.' – Satya Nadella, CEO Microsoft
'De belangrijkste bedrijfsvraag van onze tijd is 'hoe blijf je innoveren?' In dit baanbrekende boek geven Reed Hastings en Erin Meyer daarop een antwoord. Ze beschrijven een bewezen, systematische methode voor het bouwen, onderhouden en versterken van een zeer innovatieve internationale cultuur.' – Ben Horowitz, Amerikaans zakenman en investeerder
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a137909199
Mots-clés populaires
Science dans LivresScience-fiction dans Livresno et moi delphine de vigan dans Livresscience fiction dans Livrescongélateur tiroir no frostno fear dans Vélos & Vélomoteursfrigo combiné no frost2ememainno stress dans Vêtements | Femmesmon 2émemain2èmemain dans Bricolage & Constructionno name in Vêtements | Femmesvelo no fear dans Vélos & Vélomoteursmes annonces sur 2ememainno man's sky in Consoles de jeu & Jeux vidéocongélateur aeg arctis in Electroménager5w30 dans Autos : Pièces & Accessoiressuzuki gt in Motosgreen toysmini cooper clubman in Autos