VBTL 6 VVKSO Leerboek statistiek beknopt 9789048620036€ 33,00
Werken met clientenfeedback in de jeugdhulp 9789033495465
€ 23,10
Envoi
Envoi pour € 2,95
10depuis 16 déc.. '23, 06:19
Caractéristiques
AuteurDieter Callens, Wederik De Meersman
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789033495465
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Werken met clientenfeedback in de jeugdhulp
Auteur: Dieter Callens, Wederik De Meersman
ISBN: 9789033495465
Conditie: Goed
In het dagelijkse werken met cliënten krijgen hulpverleners voortdurend feedback. Van gefronste wenkbrauwen tot uitgeschreven antwoorden op de tevredenheidsvragenlijst: elke cliënt kan op elk moment, gevraagd of ongevraagd, feedback geven over elk aspect van de hulpverlening. Werken met cliëntenfeedback in de jeugdhulp is gestoeld op concrete praktijkervaringen en is gericht op elke hulp- verlener die bewust cliëntenfeedback wil inzetten in de hulpverlening. Het is een concreet hulpmiddel om hulp- verleners én organisaties te laten reflecteren over het verzamelen en vertalen van cliëntenfeedback en geeft een antwoord op de vraag hoe we oog kunnen hebben voor elke vorm van feedback.
Dit boek maakt op een praktische en verstaanbare manier duidelijk hoe cliëntenfeedback kan bijdragen tot een kwalitatief hulpverleningsaanbod.
Titel: Werken met clientenfeedback in de jeugdhulp
Auteur: Dieter Callens, Wederik De Meersman
ISBN: 9789033495465
Conditie: Goed
In het dagelijkse werken met cliënten krijgen hulpverleners voortdurend feedback. Van gefronste wenkbrauwen tot uitgeschreven antwoorden op de tevredenheidsvragenlijst: elke cliënt kan op elk moment, gevraagd of ongevraagd, feedback geven over elk aspect van de hulpverlening. Werken met cliëntenfeedback in de jeugdhulp is gestoeld op concrete praktijkervaringen en is gericht op elke hulp- verlener die bewust cliëntenfeedback wil inzetten in de hulpverlening. Het is een concreet hulpmiddel om hulp- verleners én organisaties te laten reflecteren over het verzamelen en vertalen van cliëntenfeedback en geeft een antwoord op de vraag hoe we oog kunnen hebben voor elke vorm van feedback.
Dit boek maakt op een praktische en verstaanbare manier duidelijk hoe cliëntenfeedback kan bijdragen tot een kwalitatief hulpverleningsaanbod.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a135989885
Mots-clés populaires
Livres d'étude & Cours dans Livressyllabus in Livrescours anglais in Livresgrammaire française in Livreslivres droit in Livreslivres sciences in Livresconstruire l'histoire in Livreslarcier in Livresme reader in Livreslivres de chimie in Livresespagnol in Livresitlb in Livressociologie in Livresveterinaire in Livresphysique kane in Livresbraine dans Autosmaison a vendre quievrain dans Immoedgarkivik 2 placessmg