Adidas Originals Rivalry Low W GW0167 (36.5)€ 30,00
Erik Schoppen - Strategisch merkenmanagement
€ 40,00
Enlèvement
570depuis 24 févr.. '24, 13:41
Caractéristiques
ÉtatComme neuf
Matière scolaireNéerlandais
AuteurErik Schoppen; Ruud Heijenga; Kevin Lane Keller
Numéro de produit (ISBN)9789043033084
Description
Taal: Nederlands; Vlaams
Contributors: Nathalie Kuilder; Bep Fontijn; Marie-Ange de Kort; Willeke Barens; Jonas Vries; Miazo
Strategisch merkenmanagement gaat over merken, waarom merken belangrijk zijn, wat ze betekenen voor consumenten en professionals en wat organisaties moeten doen om ze op de goede manier te beheren. Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van branding inzichtelijk.
Onderwerpen die onder meer aan bod komen zijn:
• de merkpositionering en de identificatie van merkwaarden
• het creëren van klantgerichte en sociale merkmeerwaarde
• de rol van het merk in relatie tot mens, markt en maatschappij
• het bouwen, beheren en meten van toekomstbestendige merkmeerwaarde
• de merkarchitectuur (merkportfolio) van corporate en product- en dienstmerken
• nieuwe neurowetenschappelijke en psychologische inzichten in branding
Nieuw in de vierde editie
In deze vierde editie zijn de inzichten van Kevin Lane Keller verdiept, verbreed en geactualiseerd met relevante inzichten in modern merkenbeleid en de steeds belangrij...
Numéro de l'annonce: m2084857444
Mots-clés populaires
livres scolaires neerlandais in Livresphysique in Livresdestination in Livresplantyn in Livresvan in in Livresactimath in Livresgeographie in Livresessentia in Livresde boeck in Livrescroc math in Livrespoint virgule in Livrestandem brio in Livrestandem in Livresdidier hatier in Livreslivres math in Livrestimbres herge dans Timbres & Monnaiesmercedes android autonespresso dans Electroménageroxfam dans Bijoux, Sacs & Beautépierre de grens