Het verhaal van Mademoiselle Oiseau 9789000356423€ 5,00
Concept & Productontwikkeling In Het Toerisme 9789075923681
€ 3,90
Envoi
Envoi pour € 2,95
20depuis 4 avr.. '23, 12:35
Caractéristiques
AuteurGeorge de Vink, Marijke Van Wijngaarden
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789075923681
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Concept & Productontwikkeling In Het Toerisme
Auteur: George de Vink, Marijke Van Wijngaarden
ISBN: 9789075923681
Conditie: Redelijk
De publicatie ?Concept- en productontwikkeling in het toerisme? is een interessant studieboek voor (HBO) studenten, ondernemers, bedrijven, organisaties en overheidsinstanties in de toeristische sector. Een goede concept- en productontwikkelaar moet niet alleen in staat zijn zich te verplaatsen in het gedachtegoed van de consument, maar tegelijkertijd de tijdgeest kunnen vatten. Dat is de uitdaging waarmee dit boek is geschreven. Het is geen leerboek geworden met uitsluitend kennisoverdracht. Het geeft vooral stof tot nadenken over de onderwerpen, dilemma?s en uitdagingen waarmee de (aankomende) professional voor wat betreft concept en productontwikkeling in het toerisme te maken krijgt en waar de schrijvers de afgelopen tijd mee geconfronteerd zijn. Dit boek is een nuttig naslagwerk, maar het motiveert vooral tot nadenken, tot discussie en tot het bijdragen aan de verdere ontwikkeling van concept- en productontwikkeling in het toerisme.
Titel: Concept & Productontwikkeling In Het Toerisme
Auteur: George de Vink, Marijke Van Wijngaarden
ISBN: 9789075923681
Conditie: Redelijk
De publicatie ?Concept- en productontwikkeling in het toerisme? is een interessant studieboek voor (HBO) studenten, ondernemers, bedrijven, organisaties en overheidsinstanties in de toeristische sector. Een goede concept- en productontwikkelaar moet niet alleen in staat zijn zich te verplaatsen in het gedachtegoed van de consument, maar tegelijkertijd de tijdgeest kunnen vatten. Dat is de uitdaging waarmee dit boek is geschreven. Het is geen leerboek geworden met uitsluitend kennisoverdracht. Het geeft vooral stof tot nadenken over de onderwerpen, dilemma?s en uitdagingen waarmee de (aankomende) professional voor wat betreft concept en productontwikkeling in het toerisme te maken krijgt en waar de schrijvers de afgelopen tijd mee geconfronteerd zijn. Dit boek is een nuttig naslagwerk, maar het motiveert vooral tot nadenken, tot discussie en tot het bijdragen aan de verdere ontwikkeling van concept- en productontwikkeling in het toerisme.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a122053677
Mots-clés populaires
Guides touristiques dans Livresardenne in Livrespromenades in Livresguide du routard in Livresguides bleus dans Livreshet laatste nieuws dans Livresvan in in Livreslivre en neerlandais in Livresmanga in Livresdedicace in Livrestoto in Livresjelly 2 all in onephysique in Livrestarot in Livresdestination in Livresdaytona 675 occasionmur fort dans Bricolage & Constructionmaserati 3200 gt dans Autosvarkens voederbakkookboeken njam