VBTL 5 - VVKSO - LW 4 - Leerboek analyse 2€ 32,40
Klantgestuurde Teams 9789025498412
€ 12,90
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 16 avr.. '24, 06:21
Caractéristiques
AuteurArend Ardon
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789025498412
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Klantgestuurde Teams
Auteur: Arend Ardon
ISBN: 9789025498412
Conditie: Als nieuw
Versterking van klantgerichtheid en innovatievermogen zijn essentieel wil een onderneming in deze onzekere tijd kunnen overleven. Veel managers zien dit wel in, maar de praktijk blijkt weerbarstig, Arend Ardon wijt dit aan een te beperkte aanpak. Zo zegt men in veel ondernemingen weliswaar dat de klant belangrijk is, maar beslist de baas uiteindelijk wat er gaat gebeuren. Zo wordt het werkelijke verantwoordelijkheidsgevoel voor de klant ondermijnd.
In Klantgestuurde teams vindt u een integrale aanpak waarmee u de klant daadwerkelijk invloed geeft. Kern daarvan vormen de klantgestuurde teams: met eigen verantwoordelijkheid voor hun klanten; teams die door hun intensieve klantencontact continu kunnen inspelen op gewenste verbeteringen. Ardon beschrijft de verstrekkende gevolgen van zulke teams voor organisatie-ontwerp, besturing van de organisatie en ontwikkeling van de medewerkers, en gaat in op de mogelijkheden van communicatie- en informatietechnologie. De vele aansprekende voorbeelden laten zien hoe u de adviezen kunt toepassen in uw eigen organisatie.
Titel: Klantgestuurde Teams
Auteur: Arend Ardon
ISBN: 9789025498412
Conditie: Als nieuw
Versterking van klantgerichtheid en innovatievermogen zijn essentieel wil een onderneming in deze onzekere tijd kunnen overleven. Veel managers zien dit wel in, maar de praktijk blijkt weerbarstig, Arend Ardon wijt dit aan een te beperkte aanpak. Zo zegt men in veel ondernemingen weliswaar dat de klant belangrijk is, maar beslist de baas uiteindelijk wat er gaat gebeuren. Zo wordt het werkelijke verantwoordelijkheidsgevoel voor de klant ondermijnd.
In Klantgestuurde teams vindt u een integrale aanpak waarmee u de klant daadwerkelijk invloed geeft. Kern daarvan vormen de klantgestuurde teams: met eigen verantwoordelijkheid voor hun klanten; teams die door hun intensieve klantencontact continu kunnen inspelen op gewenste verbeteringen. Ardon beschrijft de verstrekkende gevolgen van zulke teams voor organisatie-ontwerp, besturing van de organisatie en ontwikkeling van de medewerkers, en gaat in op de mogelijkheden van communicatie- en informatietechnologie. De vele aansprekende voorbeelden laten zien hoe u de adviezen kunt toepassen in uw eigen organisatie.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a138292540
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livresmarketing management kotler2ememaineconomie in Services & Professionnelsmon 2émemainMarketing de réseau dans Offres d'emploicommerce à louer hainautdavidecran note 10suzuki gs 250puckababy piep