94 nederl. Snoecks 9789053490907€ 7,00
Gelieerde onderneming 9789025406295
€ 5,45
Envoi
Envoi pour € 2,95
10depuis 4 avr.. '23, 19:21
Caractéristiques
AuteurLewis
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789025406295
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Gelieerde onderneming
Auteur: Lewis
ISBN: 9789025406295
Conditie: Als nieuw
Tot dusver bestond de relatie tussen een bedrijf en zijn leveranciers uit zakelijk onderhandelen over de prijs van een onderdeel of een dienstverlening.Tegenwoordig staan leveranciers en afnemers in een veel nauwere relatie tot elkaar. Zij wisselen gegevens uit, doen gezamelijk onderzoek en ontwikkelen een optimale samenwerking. Op grond van zijn praktijkervaring en onderzoek bij ondernemingen als Chrysler, Motorola en Marks & Spencer laat Jordan D. Lewis in detail zien hoe allianties tussen afnemers en leveranciers bedrijven in staat stellen hun kosten ingrijpend te verlagen en tegelijkertijd de kwaliteit te verhogen.
'Wall Street Journal' noemde deze door Lewis gesignaleerde ontwikkeling revolutionair. Op basis van talrijke interviews met topfunctionarissen en andere medewerkers uit het internationale bedrijfsleven toont Lewis overtuigend aan dat allianties op dit niveau het marktaandeel zodanig kunnen versterken dat de financiële voortuitzichten en de concurrentiepositie van elke onderneming blijvend worden verbeterd.
Titel: Gelieerde onderneming
Auteur: Lewis
ISBN: 9789025406295
Conditie: Als nieuw
Tot dusver bestond de relatie tussen een bedrijf en zijn leveranciers uit zakelijk onderhandelen over de prijs van een onderdeel of een dienstverlening.Tegenwoordig staan leveranciers en afnemers in een veel nauwere relatie tot elkaar. Zij wisselen gegevens uit, doen gezamelijk onderzoek en ontwikkelen een optimale samenwerking. Op grond van zijn praktijkervaring en onderzoek bij ondernemingen als Chrysler, Motorola en Marks & Spencer laat Jordan D. Lewis in detail zien hoe allianties tussen afnemers en leveranciers bedrijven in staat stellen hun kosten ingrijpend te verlagen en tegelijkertijd de kwaliteit te verhogen.
'Wall Street Journal' noemde deze door Lewis gesignaleerde ontwikkeling revolutionair. Op basis van talrijke interviews met topfunctionarissen en andere medewerkers uit het internationale bedrijfsleven toont Lewis overtuigend aan dat allianties op dit niveau het marktaandeel zodanig kunnen versterken dat de financiële voortuitzichten en de concurrentiepositie van elke onderneming blijvend worden verbeterd.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a122405335
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livresmarketing management kotler2ememaineconomie in Services & Professionnelsmon 2émemainMarketing de réseau dans Offres d'emploiscooters 25cchuile moteur 5w40saint clement dans Antiquités & Artmannequin in Sports & Fitnesshuis te koop geen immo in Immo