6 zeldzame, vintage bierglazen (fluitjes).Faire une offre
Splinternieuw boek: durven voor morgen. Saskia Van Uffelen
À débattre
Enlèvement ou Envoi
330depuis 3 juin. '24, 16:31
Caractéristiques
ÉtatNeuf
ThèmeManagement
Description
Splinternieuw boek: durven voor morgen.
Leiden, werken, leren en leven in een digitale wereld. Boek is nog nooit geopend geweest!
Hoelang wil jij het nog rekken? Hoelang kun jij je organisatie, je team of je leven nog managen zonder dat je iets fundamenteels verandert? En vooral: hoelang vermijd je dat anderen je voorbij steken, omdat je vasthoudt aan jouw methode en jouw comfortzone?
Onze maatschappij verandert en schreeuwt om een nieuw model. We leven in een digitaal tijdperk waarin iedereen en alles geconnecteerd is, de concurrentie niet meer uit de sector komt, en klanten, gebruikers en burgers in de driver's seat zitten. Data is goud en delen het nieuwe hebben. Het digitale tijdperk vereist een nieuwe aanpak en een nieuw model.
Dit boek geeft je durf. Durf om mee te bouwen aan een andere bedrijfswereld, met een balans tussen resultaten op korte en lange termijn. Maar evengoed om via persoonlijke levenskeuzes mee te bouwen aan een andere maatschappij, die klaar is voor de volgende generatie.
Bekijk zeker ook even mijn andere zoekertjes...
Leiden, werken, leren en leven in een digitale wereld. Boek is nog nooit geopend geweest!
- Auteur: Saskia Van Uffelen
- Uitgeverij: Lannoo Campus
- Productcode (EAN): 9789401460712
- Verschijningsdatum: 24/10/2019
- Aantal bladzijden: 112
- Afmetingen: 180 mm x 250 mm
- Taal: Nederlands
Hoelang wil jij het nog rekken? Hoelang kun jij je organisatie, je team of je leven nog managen zonder dat je iets fundamenteels verandert? En vooral: hoelang vermijd je dat anderen je voorbij steken, omdat je vasthoudt aan jouw methode en jouw comfortzone?
Onze maatschappij verandert en schreeuwt om een nieuw model. We leven in een digitaal tijdperk waarin iedereen en alles geconnecteerd is, de concurrentie niet meer uit de sector komt, en klanten, gebruikers en burgers in de driver's seat zitten. Data is goud en delen het nieuwe hebben. Het digitale tijdperk vereist een nieuwe aanpak en een nieuw model.
Dit boek geeft je durf. Durf om mee te bouwen aan een andere bedrijfswereld, met een balans tussen resultaten op korte en lange termijn. Maar evengoed om via persoonlijke levenskeuzes mee te bouwen aan een andere maatschappij, die klaar is voor de volgende generatie.
Bekijk zeker ook even mijn andere zoekertjes...
Numéro de l'annonce: m2122404909
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresvan in in Livresnederlands voor anderstaligen dans Livresle robert van dale dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livresbio 4 van in dans Livresvan dale dans Livresvan in dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livrespiano droit yamahacaravane occasion dans Caravanes & Campingthe north dans Vêtements | Hommescarton dans Bricolage & Constructionmercedes benz gle 350 dans Autos