De verzonken jongen 9789046704974€ 15,90
Methodisch werken - Marketing voor non-profitorganisaties
€ 16,50
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 1 mai. '24, 06:22
Caractéristiques
AuteurJanny de Boer, Loornbos Doornbos
ConditieZo goed als nieuw
Productnummer (ISBN)9789031352456
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: Methodisch werken - Marketing voor non-profitorganisaties
Auteur: Janny de Boer, Loornbos Doornbos
ISBN: 9789031352456
Conditie: Als nieuw
Marketing voor non-profitorganisaties behandelt de volledige marketingcyclus van analyse tot en met operationeel plan. De theorie en de modellen worden vanuit het perspectief van de non-profitsector uitgelegd en toegepast. Dit boek is rijkelijk voorzien van actuele voorbeelden.Non-profitorganisaties moeten voortdurend inspelen op veranderende wensen, problemen en verlangens van hun doelgroep en stakeholders. Zij moeten vaak samenwerken met collega’s en toch onderscheidend zijn ten opzichte van die collega’s. Zij houden rekening met de wensen en eisen van financiers en oriënteren zich blijvend op nieuwe en andere geldstromen. In deze dynamische omgeving wordt marketing steeds belangrijker. Niet zozeer als methode voor de dienstenontwikkeling of een incidentele analyse, maar als leidend principe voor de hele organisatie. Marketing voor non-profitorganisaties bestaat uit drie delen. Het eerste deel beschrijft marketing als methode om na te denken over strategieontwikkeling. In het tweede deel wordt stap voor stap uitgelegd hoe je van analyse via probleemstelling tot een operationeel plan komt. Het derde deel ‘de plaats van denkwerk’ bevat de informatie die nodig is om een SWOT – analyse uit te voeren en marktonderzoek te doen.
Titel: Methodisch werken - Marketing voor non-profitorganisaties
Auteur: Janny de Boer, Loornbos Doornbos
ISBN: 9789031352456
Conditie: Als nieuw
Marketing voor non-profitorganisaties behandelt de volledige marketingcyclus van analyse tot en met operationeel plan. De theorie en de modellen worden vanuit het perspectief van de non-profitsector uitgelegd en toegepast. Dit boek is rijkelijk voorzien van actuele voorbeelden.Non-profitorganisaties moeten voortdurend inspelen op veranderende wensen, problemen en verlangens van hun doelgroep en stakeholders. Zij moeten vaak samenwerken met collega’s en toch onderscheidend zijn ten opzichte van die collega’s. Zij houden rekening met de wensen en eisen van financiers en oriënteren zich blijvend op nieuwe en andere geldstromen. In deze dynamische omgeving wordt marketing steeds belangrijker. Niet zozeer als methode voor de dienstenontwikkeling of een incidentele analyse, maar als leidend principe voor de hele organisatie. Marketing voor non-profitorganisaties bestaat uit drie delen. Het eerste deel beschrijft marketing als methode om na te denken over strategieontwikkeling. In het tweede deel wordt stap voor stap uitgelegd hoe je van analyse via probleemstelling tot een operationeel plan komt. Het derde deel ‘de plaats van denkwerk’ bevat de informatie die nodig is om een SWOT – analyse uit te voeren en marktonderzoek te doen.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a138579814
Mots-clés populaires
Livres d'étude & Cours dans Livrescours anglais in Livressyllabus in Livreslivres droit in Livreslivres sciences in Livresgrammaire française in Livresconstruire l'histoire in Livreslarcier in Livreslivres de chimie in Livresme reader in Livresespagnol in Livresitlb in Livressociologie in Livresveterinaire in Livresphysique kane in Livrespeau dans Antiquités & Artlegerbottinesmavic r sysrobot petrin in Electroménagerseat in Autos