Het merk merkartikel concurrentie en strategie giep franzen/

€ 3,50
Enlèvement ou Envoi
110depuis 17 avr.. '24, 19:25
Partager via
ou

Caractéristiques

ÉtatComme neuf

Description

Het merk merkartikel concurrentie en strategie giep franzen/freek holzhauer 250 blz dit laatste boekje uit de serie ‘het merk’ gaat over concurrentie en geld en over positionering. Zonder positionering overleeft geen merk, vandaag de dag. Dat bijvoorbeeld menige, moderne zuigeling luiert in een z-merkartikel met voor ouders sterke r-merkartikelen- dit op basis van een’ brand network stategie’ die voortvloeit uit een ‘ first connection acquisition’-merkartikelenstrategie- ziet u natuurlijk niet direct aan de luier af. Maar dat –ie gedragen wordt, heeft alles met dit soort positioneringsindelingen te maken. Trouwens, alle merkartikelen die u nu spontaan kunt opnoemen, hebben hun bestaan er aan te danken. Het zijn de wapens van de ‘brander’ in de strijd om uw geld. Uw consumentengulden, maar ook uw salarisgulden als u bij een merkartikelenfabrikant werkt. Voor velen dus een dubbel interessant boekje om te lezen. Voor vakmensen verplichte literatuur vaste prijs: 3,50 euro gewicht: 500 gram
Numéro de l'annonce: m2105348939