Fons van Dyck - Reclame: dood of levend

€ 5,00
Enlèvement ou Envoi
Verzenden voor € 3,75
190depuis 7 mai. '24, 22:56
Partager via
ou

Caractéristiques

ÉtatComme neuf
ThèmeÉconomie et Marketing
AuteurFons van Dyck

Description

Ondertitel: strategische antwoorden voor marketeers en managers Taal: nederlands; vlaams
Aantal pagina's: 452

Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In reclame: dood of levend biedt fons van dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming?

Ongelezen en in perfecte staat.
Ophalen in Berchem of verzenden met Bpost/Mondial Relay.
Numéro de l'annonce: m2112682716