Prisma woordenboek Latijn - NederlandsÀ débattre
Brandwashed - Martin Lindstrom: boek over merken & marketing
À débattre
Enlèvement ou Envoi
Verzenden vanaf € 3,99
230depuis 22 avr.. '24, 11:01
Caractéristiques
ÉtatComme neuf
ThèmeÉconomie et Marketing
Description
Brandwashed: hoe bedrijven ons manipuleren en overhalen om te kopen (Martin Lindstrom)
Nederlandstalig boek
370 pagina's
Boek nog in perfecte staat, maar mag weg wegens uitkuisen boekenkast.
Nieuwprijs was € 20
Boeiend om te lezen als je werkt of wil werken binnen marketing, marketingcommunicatie of communicatie algemeen.
Inhoud
Ooit gezwicht voor een zeurend kind dat per se speelgoed van een bepaald merk wilde hebben? Ooit een boek gekocht alleen omdat het in de bestsellerslijst stond? Slaap je met je iPhone tussen jou en je partner in? Ooit iets geliked op Facebook? Ja, dan ben jij ook gebrandwashed!
Marketinggoeroe Martin Lindstron weet waarover hij praat want hij strijdt al twintig jaar aan de frontlinie van de merkenoorlog. Nu beschrijft hij voor het eerst de psychologische trucs en valstrikken die marketeerd en adverteerders gebruiken om de waarheid te verhullen, ons te manipuleren en over te halen om te kopen.
Op basis van de ervargingen die hij heeft opgedaan bij de grootste en winstgevendste bedrijven ter wereld en opzienbarend nieuw onderzoek dat speciaal voor dit boek is uitgevoerd, onthult hij de bestbewaarde geheimen van de marketingwereld, waaronder:
Nederlandstalig boek
370 pagina's
Boek nog in perfecte staat, maar mag weg wegens uitkuisen boekenkast.
Nieuwprijs was € 20
Boeiend om te lezen als je werkt of wil werken binnen marketing, marketingcommunicatie of communicatie algemeen.
Inhoud
Ooit gezwicht voor een zeurend kind dat per se speelgoed van een bepaald merk wilde hebben? Ooit een boek gekocht alleen omdat het in de bestsellerslijst stond? Slaap je met je iPhone tussen jou en je partner in? Ooit iets geliked op Facebook? Ja, dan ben jij ook gebrandwashed!
Marketinggoeroe Martin Lindstron weet waarover hij praat want hij strijdt al twintig jaar aan de frontlinie van de merkenoorlog. Nu beschrijft hij voor het eerst de psychologische trucs en valstrikken die marketeerd en adverteerders gebruiken om de waarheid te verhullen, ons te manipuleren en over te halen om te kopen.
Op basis van de ervargingen die hij heeft opgedaan bij de grootste en winstgevendste bedrijven ter wereld en opzienbarend nieuw onderzoek dat speciaal voor dit boek is uitgevoerd, onthult hij de bestbewaarde geheimen van de marketingwereld, waaronder:
- De schokkende manieren waarop marketeers zich richten op zeer jonge kinderen - zelfs tot in de baarmoeder
- Hoe producenten van cosmetica expres verslavende componenten aan hun producten toevoegen
- Hoe bedrijven digitale data gebruiken om zeer gedetailleerde profielen van ons op te stellen om ons te bestoken met gerichte advertenties en aanbiedingen
- Hoe een revolutionair experiment aantoont wat de grootste verboren verleider is: onze vrienden en buren
Numéro de l'annonce: m2106981325
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livresgame over dans Livresetudes marketing dans Livreslivre economie dans Livresbd game over dans Livresboek over in Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresgame over in Livreseconomie dans Livresalix jacques martin dans Livrescouvercle en fonte dans Bricolage & Constructiontuyaux cuivrebierpot stellaorgelkangoo 1.5dci dans Autos : Pièces & Accessoires