Je taime si fort 9782803445059€ 13,90
De essentie van administratieve organisatie 9789046904145
€ 16,35
Envoi
Envoi pour € 2,95
00depuis 17 avr.. '24, 06:22
Caractéristiques
AuteurWim Fennis, Jan-Pieter Schilderinck
ConditieGelezen
Productnummer (ISBN)9789046904145
Description
BoekenBalie maakt van tweedehands jouw eerste keuze. Met een Trustscore van 4,8 (excellent) en 30 dagen retour garantie maken we dat iedere dag waar.
Titel: De essentie van administratieve organisatie
Auteur: Wim Fennis, Jan-Pieter Schilderinck
ISBN: 9789046904145
Conditie: Goed
Studenten hebben vaak moeite om complexe administratief-organisatorische en logistieke bedrijfsprocessen te doorgronden. Essentie van administratieve organisatie biedt een begrijpelijke en overzichtelijke inleiding in de administratieve organisatie (AO). Het boek bespreekt in drie delen de functionele processen van de drie belangrijkste bedrijfstypen: handelsondernemingen, industriële ondernemingen en dienstverlenende ondernemingen. Met behulp van schema's, vragen en cases kunnen studenten de theorie toepassen op de praktijk. Op de bijbehorende website staat aanvullend studiemateriaal voor docenten en studenten. Aan deze tweede herziene druk zijn twee nieuwe hoofdstukken toegevoegd: een inleidend hoofdstuk over organisatie en informatie, en een hoofdstuk over AO en ICT. De website is aangevuld met PowerPoint-presentaties, vragen, cases en uitwerkingen. De theorie in de overige hoofdstukken is geactualiseerd en er zijn nieuwe voorbeelden opgenomen.
Titel: De essentie van administratieve organisatie
Auteur: Wim Fennis, Jan-Pieter Schilderinck
ISBN: 9789046904145
Conditie: Goed
Studenten hebben vaak moeite om complexe administratief-organisatorische en logistieke bedrijfsprocessen te doorgronden. Essentie van administratieve organisatie biedt een begrijpelijke en overzichtelijke inleiding in de administratieve organisatie (AO). Het boek bespreekt in drie delen de functionele processen van de drie belangrijkste bedrijfstypen: handelsondernemingen, industriële ondernemingen en dienstverlenende ondernemingen. Met behulp van schema's, vragen en cases kunnen studenten de theorie toepassen op de praktijk. Op de bijbehorende website staat aanvullend studiemateriaal voor docenten en studenten. Aan deze tweede herziene druk zijn twee nieuwe hoofdstukken toegevoegd: een inleidend hoofdstuk over organisatie en informatie, en een hoofdstuk over AO en ICT. De website is aangevuld met PowerPoint-presentaties, vragen, cases en uitwerkingen. De theorie in de overige hoofdstukken is geactualiseerd en er zijn nieuwe voorbeelden opgenomen.
Waarom je bij BoekenBalie moet zijn voor al je tweedehands boeken:
- Bestel je voor 15:00 uur? Dan vliegt het dezelfde dag nog jouw kant op!
- Meer dan 400.000 tweedehands boeken om uit te kiezen
- We checken alle boeken eigenhandig
- Vanaf 40 euro of bij 4 boeken is de verzending op onze rekening
- 30 dagen retourgarantie
Website
boekenbalie.nlNuméro de l'annonce: a138307447
Mots-clés populaires
marketing management kotler dans Livreséconomie & Marketing dans Livresmarketing management dans Livreslivre economie dans Livresvan in in Livresle robert van dale dans Livresmacro-economie dans Livresmicro economie dans Livresbio 4 van in dans Livresvan dale dans Livresvan in dans Livreseconomie politique dans Livresmanagement in Livresetudes marketing dans Livreseconomie dans Livresperruche a vendre bruxellesvingerzetbankhaworth in Maison & Meublestimberland dans Bijoux, Sacs & Beautéviking dans Antiquités & Art